Informacja dla organizacji pozarządowych
Informuję, że zostały rozpoczęte prace nad rocznym programem współpracy Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.) na 2020 rok. W dniu 25 października 2019 r. Wójt Gminy Radomin wydał zarządzenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu programu współpracy.
W związku z powyższym Wójt Gminy Radomin zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Radomin, do zgłaszania propozycji w zakresie dotyczącym działalności statutowej organizacji/podmiotu.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzone w terminie od 28 października 2019 r. do 12 listopada 2019 r. w następujących formach:
- publikacji projektu Programu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej bip.radomin.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin www.radomin.pl;
- przyjmowania pisemnych opinii i uwag w sekretariacie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin;
- przyjmowania uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Gminy Radomin: ug@radomin.pl i poczty tradycyjnej.
Wypełniony formularz konsultacji, który znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin www.radomin.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.radomin.pl należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu).
Do formularza należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski