Ogłoszenie o naborze na członków komisji konkursowej
WÓJT GMINY RADOMIN OGŁASZA NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ
-
Ogłasza się nabór do komisji konkursowej w celu dokonania oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w otwartych konkursach ofert na realizację zadania publicznego pn. „Rozwiązywanie problemów alkoholowych, przeciwdziałanie narkomanii i innym uzależnieniom na terenie Gminy Radomin” oraz zadania publicznego pn. „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Radomin”.
-
Komisja konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych określonych w ogłoszeniach z dnia 24 stycznia 2024 r.
-
W skład komisji konkursowej wchodzą (z prawem głosu):
-
przewodniczący komisji – przedstawiciel komórki merytorycznej, odpowiedzialnej za dany konkurs,
-
trzech przedstawicieli Referatów Urzędu Gminy,
-
przedstawiciele wskazani przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, według zgłoszeń.
-
Do prac komisji konkursowej przewodniczący komisji może zaprosić z głosem doradczym osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
-
W skład komisji konkursowej nie mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, biorące udział w konkursie.
-
Komisja konkursowa powoływana jest przez Wójta Gminy w drodze zarządzenia.
-
Kandydaci muszą spełniać łącznie następujące kryteria:
-
są obywatelami RP i korzystają w pełni z praw publicznych,
-
nie podlegają wyłączeniu określonemu w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),
-
mają doświadczenie w przedmiocie określonego zadania publicznego oraz w zakresie działalności organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy,
-
zgłoszą swoją kandydaturę poprzez formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik do ogłoszenia, podpisany i wypełniony przez samego kandydata oraz przez podmiot zgłaszający kandydata/kandydatkę.
-
-
Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
-
Termin zgłaszania kandydatów upływa z dniem 7 lutego 2024 r. o godz. 15:30. Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Radomin, pokój nr 8 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin (liczy się data wpływu do urzędu).
Wójt Gminy Radomin
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 24 stycznia 2024 r.
ZAŁĄCZNIKI: