Ogłoszenie o naborze na członków komisji konkursowej

Picture of Patrycja Zychniewicz

Patrycja Zychniewicz

Urząd Gminy Radomin

Kliknij aby udostępnić!

WÓJT GMINY RADOMIN OGŁASZA NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ

  1. Ogłasza się nabór do komisji konkursowej w celu dokonania oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w otwartych konkursach ofert na realizację zadania publicznego pn. „Rozwiązywanie problemów alkoholowych, przeciwdziałanie narkomanii i innym uzależnieniom na terenie Gminy Radomin” oraz zadania publicznego pn. „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Radomin”.

  2. Komisja konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych określonych w ogłoszeniach z dnia 27 lutego 2023 r.

  3. W skład komisji konkursowej wchodzą (z prawem głosu):

  1. przewodniczący komisji – przedstawiciel komórki merytorycznej, odpowiedzialnej za dany konkurs,

  2. trzech przedstawicieli Referatów Urzędu Gminy,

  3. przedstawiciele wskazani przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, według zgłoszeń.

  1. Do prac komisji konkursowej przewodniczący komisji może zaprosić z głosem doradczym osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.

  2. W skład komisji konkursowej nie mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, biorące udział w konkursie.

  3. Komisja konkursowa powoływana jest przez Wójta Gminy w drodze zarządzenia.

  4. Kandydaci muszą spełniać łącznie następujące kryteria:

    1. są obywatelami RP i korzystają w pełni z praw publicznych,

    2. nie podlegają wyłączeniu określonemu w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.),

    3. mają doświadczenie w przedmiocie określonego zadania publicznego oraz w zakresie działalności organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy,

    4. zgłoszą swoją kandydaturę poprzez formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik do ogłoszenia, podpisany i wypełniony przez samego kandydata oraz przez podmiot zgłaszający kandydata/kandydatkę.

  1. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.

  2. Termin zgłaszania kandydatów upływa z dniem 13 marca 2023 r. o godz. 15:30. Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Radomin, pokój nr 8 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin (liczy się data wpływu do urzędu).

Wójt Gminy Radomin

(-) Piotr Wolski

Radomin, dnia 27 lutego 2023 r.

Załączniki :

Formularz zgłoszeniowy do komisji 

Przejdź do treści
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.