ZMIANA ORGANIZACJI OBSŁUGI INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY RADOMIN
Zmiana organizacji obsługi interesantów w budynku Urzędu Gminy Radomin
W związku z rekordowym wzrostem liczny stwierdzonych przypadków koronawirusa w całym kraju, znacznym ich skokiem w naszym województwie oraz sygnałami z różnych miejsc o kolejnych chorych na Covid-19, wprowadzamy dodatkowe środki bezpieczeństwa, aby nie doprowadzić do paraliżu gminy. Urząd Gminy Radomin zostaje ograniczony dla obsługi interesantów od dnia 14 października 2020 r., aż do odwołania.
Do czasu poprawy sytuacji epidemiologicznej zostaje zmieniona organizacja obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Radomin. Sprawy prosimy załatwiać za pomocą poczty elektronicznej, skrzynki ePUAP bądź telefonicznie. Wszelką korespondencję kierowaną do Urzędu Gminy należy wrzucać do skrzynki znajdującej się przy drzwiach w budynku Urzędu Gminy. Wszystkie dokumenty, które dotrą do gminy przejdą dobową kwarantannę.
W sprawach pilnych, wymagających bezpośredniej wizyty, należy zgłosić się do punktu podawczego zlokalizowanego na parterze Urzędu Gminy.
Prosimy o wchodzenie do Urzędu z zakrytymi ustami i nosem, np. w maseczce. Interesanci zobowiązani są do dezynfekcji rąk, zachęcamy do korzystania z telefonu stacjonarnego i łączenie się z pracownikami poprzez wewnętrzne numery.
Sposób funkcjonowania Urzędu pozostanie bez wpływu na zakres świadczonych przez Gminę zadań oraz terminowość załatwiania spraw. Za utrudnienia bardzo przepraszamy.