Lipcowe dyżury telefoniczne w ZUS


Placówki ZUS w regionie także w wakacje organizują dyżury telefoniczne dla swoich klientów. Pierwszy dyżur dotyczyć będzie zakładania konta na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, umawiania e-wizyt i poprawnego wypełniania pełnomocnictw do załatwiania spraw w ZUS-ie. Dzwonić będzie można 1 lipca w godz. 8-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 303 06 25 oraz 5 lipca w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 303 06 19 -informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.

 

O świadczenia dla rodzin jak: 800 plus, 300 plus z programu „Dobry Start”, żłobkowe, czy rodzinny kapitał opiekuńczy będzie można zapytać ekspertów 2 lipca w godz. 8-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i 5 lipca w godz. 8-10.00 pod nr tel. 54 230 73 24.  Z kolei dzwoniąc 3 lipca w godz. 8-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i  w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 303 06 18  będzie można uzyskać informacje w sprawie świadczenia wspierającego dla osób z niepełnosprawnością.

 

4 lipca odbędą się dwa dyżury telefoniczne. W godz. 8-10.00 pod nr tel. 54 230 73 17 będzie można zapytać o nowe zasady przyznawania świadczeń dla nauczycieli, a  w godz. 9-11.00 pod nr tel. 52 333 08 31 o warunki wymagane do przyznania świadczenia przedemerytalnego.

 

 

Krystyna Michałek

regionalny rzecznik prasowy ZUS

w województwie kujawsko-pomorskim

Projekt i realizacja: WiWi.pl