Konsultacje społeczne – Zarządzenie Wójta Gminy Radomin
ZARZĄDZENIE NR 71/2022
WÓJTA GMINY RADOMIN
z dnia 2 listopada 2022 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) i § 3 ust. 1 uchwały Nr XXVI/182/16 Rady Gminy Radomin z dnia 5 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. poz. 4431) zarządzam, co następuje:
1. Postanawia się przeprowadzić konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) Rocznego Programu Współpracy na 2023 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
2.1. Konsultacje społeczne będą przeprowadzone w terminie od 3 listopada 2022 r. do 17 listopada 2022 r. w następujących formach:
- publikacji projektu Programu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.radomin.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin www.radomin.pl;
- przyjmowania pisemnych opinii i uwag w sekretariacie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin;
- przyjmowania uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Gminy Radomin: ug@radomin.pl i poczty tradycyjnej.
- 2. Organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zgłaszają swoje uwagi na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
- 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki: