Od 11 lipca ZUS w poniedziałki tylko do 17.00


Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o zmianach w obsłudze klientów. Począwszy od 11 lipca obsługa klientów w poniedziałki w oddziałach, inspektoratach i biurach terenowych ZUS, odbywać się będzie w godz. 8-17.00. W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. w godz. 8.00–15.00.

Wyjątek stanowią Punkty Obsługi Klientów w Chełmnie i Wąbrzeźnie, które od poniedziałku do piątku czynne są w godz. 8-14.00, a Punkt w Koronowie w godz. 8-15.00. Natomiast obsługa klientów ZUS w Mogilnie odbywa się w poniedziałek, środę i czwartek w godz. 8-15.00, we wtorek 8-17.00, a w piątek 8-14.00 – informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.

Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu:

  • podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta)

  • za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS

  • telefonicznie – pod numerami:

 

  • 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7- 18.00

 

  • 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godz. 7- 20.00

 

  • 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8-18.00.

 

Krystyna Michałek                                                 

regionalny rzecznik prasowy ZUS                         

w województwie kujawsko-pomorskim                 


Projekt i realizacja: WiWi.pl